неделя, 18 март 2012 г.

Моите сребърни цветя

Ето я и моята колекция от сребърни цветя!
Идеята за нея се роди спонтанно, а резултатът, лично на мен, много ми харесва.
Всяко цвете носи послание, имената им се раждаха в главата ми веднага щом ги видех завършени, а усещането като ги погледна е на дълбоко удовлетворение.
Със сигурност броят на сребърните ми цветя ще расте и колекцията ми ще става все по-голяма и по-красива, а аз обещавам да ви запознавам с всяко следващо цвете:)



"Незнайното цвете"

"Недокоснато цвете"

"Неоткритото цвете"

"Несънуваното цвете"

"Неземното цвете"




Да бъдеш цвете е дълбока отговорност


В цъфтежа е целта. Когато
със своя разум слаб и смътен
цветенце някое съгледаш
и бегло го разгледаш пътем –

ти ролята не подозираш
на тази мъничка подробност
в това сияйно сложно дело –
на пеперудата подобно.

Да израстеш полека, да напъпиш
навреме и да не измръзнеш –
със червея и зноя да се бориш –
от вятъра да се изплъзнеш –

да не измамиш мъдрата природа,
като се трудиш неуморно:
да бъдеш цвете е дълбока
отговорност.
Емили Дикинсън


Няма коментари:

Публикуване на коментар