четвъртък, 8 март 2012 г.

Честит 8-ми Март! :)

Честит празник, прекрасни жени!
Пожелавам Ви от все сърце да сте живи и здрави, да сте щастливи и усмихнати, да запазите момичешкото в себе си, да обичате и да сте обичани, да дарявате света с мир, спокойствие, любов и красота! Продължавайте да творите, независимо какво, защо и за кого! Продължавайте да правите света ни по-красив и по-добър!!!

Тези картички са моя поздрав за празника за моите майки:)


Тази отиде при първата ми майка - при мама. Тази, която ми е дала живот и  която се е грижила за мен. Тази, за която винаги ще си остана "малкото момиченце на мама".

Това цвете зарадва втората ми майка - баба:) Тази, която ме отгледа. Тази, при която имам едно местенце, където винаги мога да се сгуша и там е най-топло, най-уютно и най-спокойно. Баба е тази, при която е най-хубаво:) 

Тази картичка е за третата ми майка - свекърва ми. Тя е тази, която се грижи за мен сега, която винаги е до мен и на която мога да разчитам за всичко. Повечето хора имат друга представа за отношенията между снаха и свекърва, но аз мога да им дам нашия пример - на майка и дъщеря:)
Обичам ви много и трите и ви благодаря за всичко, което сте правили, правите и ще правите за мен!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар