вторник, 24 януари 2012 г.

Pay it forward 2012

Не съм много сигурна за условията на тази игра, но ми звучи много приятно и забавно, така че публикувам това, което знам:
1. Публикуваш в блога си (или на стената си ако си FB мaниак :) ) тази игра, заедно с правилата.
2. Приготвяш (ръчно) 5 подаръка на първите 5, оставили коментар под тази публикация
3. Който се запише също трябва да продължи играта и да даде възможност на следващите 5 участника,да получат от него нещо направено в рамките на тази година.

Дано не съм пропуснала нещо, а ако съм и някой го забележи, моля да ме поправи :)
Успех на всички!

1 коментар:

  1. Вклюввам Вили - Vilini, тъй като тя има проблем с публикуването на коментарите, а каза , че ще се радва да я запишем при нас. Така че Вили очаквай моя подарък, но ще е добре да ми дадеш адреса си :)

    ОтговорИзтриване