четвъртък, 20 септември 2012 г.

Есенна вечер


Здравейте:)
Аз отново съм на линия, след доста криволичения и новости:) Завърших Югозападния университет и сега кандидатствам в Софийския за магистратура. Междувременно започнах нова работа и сега още се устройвам там, но вече започнах да се ориентирам в обстановката:) Общо взето нови и интересни неща ми се случват и от време на време ми идва музата да сътворя нещо;)
Есента се отразява освен на времето навън и на времето вътре в мен:) В последно време освен с картички, се занимавам и с бижута и сега ще ви покажа някои от най-новите ми неща. Дано Ви харесат:)







И едно прекрасно стихотворение за завършек на тази ни среща:)


ЕСЕННА ВЕЧЕР

Петя Дубарова
Сред настръхнали дървета
с крачка бавна и предвзета
се разхожда сънен вятър
със корона от листа,
а изкаляните стъпки,
потъмнели като кръпки,
се разбягват из асфалта
и облизват есента.
 
А прозорците сънливи
светлините си игриви
от гърдите си издухват,
като рибешки очи
се вторачват в тъмнината
и излъчват към земята
от пердетата неспрени
електрически лъчи.
 
И макар че тази есен
охлади добрата песен
на дървета и прозорци,
на вериги от листа,
тя придаде на града ни
красота като в съня ми,
но живота му от лято
осоли като сълза

Няма коментари:

Публикуване на коментар